loading...
میلاد و نگار
معین بازدید : 3 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی آموزش خیاطی

شما در این اموزش مواردی همچون:

 

• آشنایی با الگوی آستین
• آشنایی با دوخت بلوز
• آشنایی با برش یقه های سرخود

• آموزش چند یقه بی بی ، شال جدا و یقه ملوانی
• آموزش زاویه یقه خشتی یا یقه چهارگوش و برگشت انواع سرشانه ها و یقه ملوانی
• آموزش دوخت یقه بلوز

• آشنایی با دوخت جیبهای درز بغل
• آشنایی با اندازه گیری دامن و آستر

خرید اینترنتی آموزش خیاطی

• آشنایی با الگوهای یقه جدا
• آشنایی با تبدیل الگوی مالدر به بلوز
• آشنایی با برش و دوخت بلوز
• آموزش دامن جیب دار
• آموزش چند مدل آستین و یقه
• آموزش دامن پلیسه راسته
• آموزش دامن شلواری بدون پیله و با پیله
• چگونگی کشیدن کادر دامن
• آموزش دامن پل ۱ ، ۲ و ۳

• آشنایی با جیبهای دوفیلتوی ساده و با دهنی
• آشنایی با شکاف دم دست و دوبل آستینهای کوتاه
• آشنایی با اندازه‌گیری دامن و شلوار و الگوی دامن

 

 

 

 

 

و……….  را فرا خواهید گرفت.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این تضمین را می دهد که اگر برای این دیدن این مجموعه وقت بگذارید و کمی هم تمرین کنید حتما پس از مدتی کوتاه به ماهرتی قابل قبول در خیاطی دست خواهید یافت.

می توانید برای تهیه این محصول ابتدا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سپس سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید آموزش زبان انگلیسی در خواب

خرید آموزش زبان انگلیسی در خواب

 

 

خرید آموزش زبان انگلیسی در خواب امروزه محققین فهمیده اند که حتی در حالت خواب نیز امکان یادگیری برای انسان فراهم است و او در این حالت می تواند مطالبی جدید را فرا بگیرد.یکی از مهمترین دلایل انها برای اثبات این نظر  یادگیری زبان مادر توست کودک می باشد.شما یک کودک ۲ ساله را در نظر بگیرید که اکثر زمان شبانه روز را در خواب به سر می برد اما با این وجود زبان مادری خود را فرا می گیرد .برای یادگیری زبان انگلیسی هم روشی را ابدا کرده اند که شما بدینوسیله بتوانید در خواب به آموزش زبان انگلیسی بپردازید و پس از مدتی تمرین و تکرار این روش مانند کودکی که که می خواهد زبان مادری خود را ادا کند و جملاتی رابر سر زبان بیاورد شما نیز همینطور خواهید بود به تدریج پیشرفت خواهید کرد.

 

 

 

 

 

خرید آموزش زبان انگلیسی در خواب

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این محصول را تهیه کرده ایم و به همراه یک سی دی هماهنگ کننده اصوات مغز برای شما ارسال خواهیم کرد.شما چنانچه مایل به دریافت این مجموعه آموزش زبان انگلیسی در خواب می باشید پیشنهاد می کنیم بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.باید بدانید که امواج مغز ما انسان ها در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت دارد و این مجموعه نیز بر اساس امواج مغزی در حالت خواب طراحی شده است و قطعا تاثیر استفاده از آن در هنگام خواب بسیار بیشتر از حالت بیداری می باشد.پس توصیه می کنیم که حتما بعد از خرید اموزش زبان در خواب انرا در هنگام خوابیدن استفاده نمایید تا تاثیرات  واقعی آنرا مشاهده نمایید.

 

از این پس در خواب هم می توانید با این متد به  راحتی زبان انگلیسی را فرا بگیرید  و خواهید دیدکه در خواب تاثیر یادگیری بسیار قوی تر و عمقی تر خواهد بود.

 

خرید اینترنتی آموزش قبل از ازدواج

خرید اینترنتی آموزش قبل از ازدواج

 

 

خرید اینترنتی آموزش قبل از ازدواج  – ازدواج یکی از مهمترین اتفاقاتی هست که در زندگی هر کدام از ما می افتد.اگر در این مقطع کوچکترین اشتباه و یا سهل انگاری صورت گیرد ممکن است یک عمر پشیمانی را به همراه داشته باشد که با هیچ چیز قابل جبران نباشد.ما امروز برای شما جوانان عزیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک مجموعه بسیار مفید با نام  آموزش های قبل از ازدواج قرار داده ایم که قطعا می توانید با تماشای این محصول به بسیاری از سوالات بی پاسخ خ۰ود جواب دهید.

شما با خرید آموزش قبل از ازدواج سوئالاتی را که تا کنون ممکن بود به دلیل خجالت کشیدن و یا کم رویی از بزرگتر ها نپرسیده اید ار همه و همه در این مجموعه دریافت نمایید.برای سفارش این محصول ابتدا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سپس سفارش ئخود را ثبت نمایید.و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

اگر بتوانید دید خود را به مساله ازدواج قوی کنید و از بالا به این موضوع بیاندیشید قطعا در هنگام تصمیم گرفتن می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش قبل از ازدواج

 

شاید برای بسیاری از شما عزیزان این سوال مطح باشد که چگونه می توان بهترین فرد را برای ازدواج یافت؟

از چه راه هایی می توان به شناخت صحیح نسبت به طرف مقابل رسید؟

چگونه پی به احساسات واقعی و درونی طرف خود ببریم؟

در مراسم خواستگاری چگونه سوالات مهم خود را مطح نماییم؟

و…..

قطعا شما با خرید آموزش های قبل از ازدواج و تماشای آن میوانید به شناختی عمیق تر از قبل نسبت به این قضیه دست یابید.

 

 

 

 


 

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری زنانه

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری زنانه

 

اگر علاقه مند هستید تا در هنر آرایشگری حرفی برای گفتن داشته باشید و با انواع مدل های روز دنیا آشنا شوید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با خرید اینترنتی آموزش آرایشگری زنانه  تمام نکات لازم و ضروری را فرا بگیرید. فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به آموزش آرایشگری مجموعه ای کامل را در سایت خود قرار داده است که می توانید براحتی به صورت خرید پستی آنرا دریافت نمایید.شما در این مجموعه با انواع فر مو-انواع مدل های کوتاه کردن مو-آرایش صورت آشنا خواهید شد.در این اموزش سعی شده است همه چیز به صورت کاملا کاربردی و عملی صورت گیرد و شما تنها با دیدن این مجموعه و کمی دقت خواهید توانست به بهترین شکل ممکن همه نکات و روش های گفته شده را اجرا نمایید.آرایشگری زنانه دارای نکات بسیاری می باشد و اگر در این هنر  به روز نباشید از غافله عقب خواهید ماند.

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری زنانه

یک آرایشگر ماهر همیشه سعی می کند تا  با جدیدترین مدل های روز اشنا  شود تا بتواند در هر زمان که نیاز شد  خواسته های مشتریان خود را بر آورده کند.همچنین رعایت یک سری اصول حرفه ای  نیز در این شغل بسیار مهم می باشد. شما نکاتی را در اموزش آرایشگری زنانه  فوق فرا خواهید گرفت که حاصل تجربه ها چندین ساله ارایشگران بزرگ است و براحتی با خرید این محصول و تماشای ان می توانید همه این فنون را فرا بگیرید.با تماشای این اموزش و کمی تمرین و ممارست بعد از مدت کوتاهی به مهارت های بالایی دست خواهید یافت که شاید در ساعت ها کلاس هم نمی توانستید به این مهارت ها دست یابید.این اموزش آرایشگری حاوی نکات بسیار مهمی می باشد که ممکن است در هیچ کجا راجع به انها چیزی نشنیده باشید.همین الان می توانید برای تهیه این مجموعه از فروشگاه ما اقدام به خرید نمایید.

 

عینک سه بعدی nvidia

عینک سه بعدی nvidia

 

 

شرکت nvidia یکی از برند های معروف در زمینه تولید عینک های سه بعدی در جهان به شمار می رود.ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یکی از محصولات خوب و ارزان قیمت این شرکت را به همراه چند هدیه برای شما عزیزان قرار داده ایم.شما علاوه بر خرید عینک فوق پکیجی شامل یک درایور سه بعدی ساز کامپیوتری و یک بازی سه بعدی کاملا جذاب و همچنین چند فیلم سه بعدی بسیار با کیفیت را از ما دریافت خواهید کرد.اگر شما هم دوست دارید لذت تماشای تصاویر و فیلم های ۳ بعدی را تجربه نمایید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا با تهیه این محصول این امکان را برای خود فراهم نمایید.ما کلیه محصولات خود را از لحاظ سالم بودن تضمین می کنیم عینک سه بعدی nvidia.

 

 

 

 

عینک سه بعدی nvidia

همین الان می توانید براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود راثبت نمایید و بعد زا دریافت عینک سه بعدی وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

در ضمن میتوانید از دیگر محصولات سه بعدی ما نیز دیدن فرمایید و هر کدام را که با توجه به سلیقه خود پسند کردید انتخاب نمایید.

 

 

 

 

 

 

شرکت nvidia یکی از بزرگترین تولید کننده های عینک های ۳ بعدی در جهان می باشد و در بازار های جهانی مارکی معتبر و شناخته شده محسوب می شود.ما نیز  بر همین اساس  سعی کردیم تا یکی از ارزان ترین و در عین حال با کیفیت ترین محصولات این شرکت را در سایت  قرار دهیم تا هم مشتریان با کیفیتی خوب آشنا شوند و هم اینکه هنگام پرداخت هزینه دچار مشکل نشوند.

دقیقا عینک سه بعدی فوق همین خاصیت را دارا بوده و با داشتن ان می توانید لذت تماشای یک اثر سه بعدی را تجربه نمایید.ما نیز برای جلب رضایت مشتریان خود سعی کرده ایم تا راحت ترین روش را برای خرید  برایتان فراهم سازیم.کافیست تا  ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.در میان تنوع انواع عینک ۳ بعدی همیشه در خرید خود دقت نمایید و از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه این محصول کنید چرا که اگر کالایی تقلبی را خرید نمایید باید منتظر عواقب و اثر های سئو آن برای چشمان خود باشید.

 

خرید اینترنتی مستند برمودا

خرید اینترنتی مستند برمودا

 

خرید اینترنتی مستند برمودا – حتما تا به حال نام مثلث برمودا را شنیده اید.مکانی که هیچ کس هنوز از آن زنده بر نگشته است و هنوز  تا به امروز راز های بسیاری را در خود نهفته دارد.امروز با یک مستند زیبا در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ در خدمت شما عزیزان هستیم.مستند برمودا شما را به سفری رعب اور خواهد برد و پرده از راز های بسیاری در این باره خواهد گشود.در واقع برمودا بیشتر از انکه شبیه به یک مثلث باشد  بیشتر حالتی بیضی مانند داشته که در روی اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرق امریکا واقع شده است.با خرید مستند فوق قطعا  اطلاعاتی که تا به امروز از این پدیده داشته اید را بیشتر خواهید کرد و با رازهایی در این باره اشنا خواهید شد.براستی که برمودا منطقه ای وهم بر انگیز و ترسناک است که تا به حال ده ها کشتی و هواپیما را به کام مرگ و نیستس کشانده است.

 

 

 

 

خرید اینترنتی مستند برمودا

در بیشتر اتفاقات مثلث برمودا ، اکثر هواپیماها در حالی ناپدید شده‌اند که تماس رادیویی خود را با ایستگاههای مبدا و مقصدشان تا آخرین لحظه حفظ کرده‌اند و یا برخی دیگر در لحظات آخر پیامهای غیر عادی مخابره کرده‌اند که حاکی از عدم کنترل آنان بر روی دستگاه و ابزارها بوده است و یا چرخش عقربه‌های قطب نما به دور خود و تغییر رنگ آسمان اطراف به زردی و مه آلودی ، آن هم در روز صاف و آفتابی و یا تغییراتی غیر عادی در آبها که تا لحظاتی قبل آرام بوده‌اند، بدون بیان هیچ دلیل روشنی از چگونگی این وقایع.

پس اگر علاقه مند شده اید تا در مورد این مستند بیشتر بدانید می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی و ثبت سفارش این محصول را دریافت نموده و سپس وجه انرا به مامور پست پرداخت کنید.همین الان این مستند زیبا را سفارش دهید.

خرید مستند آخر الزمان

خرید مستند آخر الزمان

 

خرید مستند آخر الزمان اگر علاقه مند هستید تا درباره جهان پس از مرگ بیشتر بدانید شما را به دیدن این مستند کاملا واقعی دعوت می کنیم.در این مستند سرگذشت جوانی را که در زندگی خود نماز را سبک شمرده بود را خواهید دید و همچنین مجموعه مردان و زنان اخر الزمان را نیز مشاهده خواهید کرد.اتفاقی که در این مستند رخ داده مربوط می شود به یکی از کشور های عربی. جوان  این مستند در عالم رویای خویش سرنوشت اعمال خود را مشاهده می کند و می بیند که پس از مرگ چه اتفاقی برای او رخ می دهد.مجموعه مستند مردان و زنان اخر زمان نیز یکی از مستند های تکان دهنده بوده که با روایت های تاریخی از قبل نیز پیش بینی شده است.در این مستند  به ویژگی های مردان و زنانی اشاره می کند که در آخر الزمان دیده می شوند.مستند  سرنوشت انسان بعد از مرگ بر اساس گفته های شخصی ساخته شده است که مرگ را تجربه کرده است.

 

 

 

 

 

خرید مستند آخر الزمان

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این مستند زیبا و پر رمز و راز را برای علاقه مندان به آن در سایت خود قرار داده است. و شما می توانید براحتی بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را نیز ثبت نمایید.حتما برای همه شما جالب خواهد بود که بدانید چه  چیزی بعد از مرگ منتظرتان خواهد بود. اگر دل شنیدن و دیدن این اتفاقات را دارید پس همین الان با خرید مستند فوق به تماشای این وقایع بنشینید. حتما پس از دیدن این مستند مهیج دیدگاه شما نسبت به بسیاری از کار هایی که انجام داده اید عوض خواهد شد و ممکن است در روند زندگی خود  ۱۸۰ درجه تجدید نظر کنید.پیشنهاد ما  این است که حتما برای یک بار هم که شده این مستند  منحصر به فرد را تههی و تماشا نمایید.

 

خرید اینترنتی آموزش فوتبال

خرید اینترنتی آموزش فوتبال

 

 

خرید اینترنتی آموزش فوتبال – برای همه علاقه مندان به ورزش فوتبال امروز یک مجموعه اموزشی بسیار خوب در نظر گرفته ایم.یک آموزش فوتبال که بوسیله ان می توانید نکات بسیار مفیدی از این ورزش را یاد بگیرید.فوتبال ورزشی که در سراسر جهان طرفداران میلیونی را به خود اختصاص داده است و هر سال هم تب فوتبال بیشتر و بیشتر می شود.اگر دوست دارید که در این ورزش موفق باشید می بایست تمام نکات و فنون فوتبال را از پایه و به صورت کاملا علمی  فرا بگیرید.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این مجموعه را با امکان خرید پستی در سایت برای علاقه مندان قرار داده است و براحتی شما می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.در این مجموعه سعی شده است تا تمام تکنیک های آموزش فوتبال را به هنر اموزان اموزش دهد.شما با دیدن این مجموعه با انواع تاکتیک های این رشته آشنا خواهید شد.روش های پاس کاری.انواع روش های ضد حمله و… را با دیدن این فیلم آموزشی فرا خواهید گرفت.

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش فوتبال

همچنین با انواع دریبل زدن حریف و نحوه ضربه زدن در موقعیت های مختلف به توپ را یاد می گیرید.اگر کمی تلاش و پشتکار داشته باشید و تمرین های این اموزش را با دقت انجام دهید در مدت کمی خواهید توانست به پیشرفت های قابل توجهی برسید.برای خرید آموزش فوتبال بروی دکه زیر کلیک نمایید.با این اموزش اگر کمی خودتان تلاش و پشتکار داشته باشید بعد از مدت کوتاهی به بسیاری از فنون فوتبال آشنایی کامل پیدا خواهید کرد و از همین ابتدا به صورت اکادمیک و اصولی  مبانی فوتبال را فرا خواهید گرفت.پیشنهاد ما این است تا هنوز دیر نشده با خرید اینترنتی آموزش فوتبال فوق در راه پیشرفت فوتبال خود قدمی بزرگ بر دارید.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده است تا یکی از بهترین و کامل ترین اموزش های فوتبال را در وب سیات خود برای علاقه مندان به این رشته قرار دهد.

 

خرید اینترنتی آموزش پارکور

خرید اینترنتی آموزش پارکور

 

 

شاید شما هم تا به حال نام ورزش پارکور را شنیده باشید ام امروز ما قصد داریم تا یه مجموعه آموزش پارکور به صورت عملی را در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار دهیم تا علاقه مندان به این ورزش بتوانند منبعی خوب برای آموزش و یادگیری پارکور داشته باشند.کلمه پارکور یک کلمه فرانسوی بوده و در واقع به معنای یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف می باشد.شما قرار است با استفاده از توانایی های فردی خود بر همه موانع فیزیکی  محیط اطراف غلبه کرده و بتوانید از همه انها عبور نمایید.

در نگاه اول شاید فکر کنید ورزش پارکور فقط صرف کردن یک سری حرکات می باشد .اما فلسفه این هنز بالاتر و پیچیده تر از ان چیزی است که می پندارید.شما با خرید آموزش پارکور فوق می توانید هم تکنیک های این ورزش زیبا را فرا گرفته و هم فلسفه و اصل این ورزش و بسیاری از نکات مفید دیگر ان را نیز فرا بگیرید.

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش پارکور

 

اگر بخواهیم به چندین مشخصه بارز این ورزش اشاره کنیم باید بگوییم که کارایی کی از انها می باشد.شما نیاز نیست در پارکور حرکات را سریع انجام دهید بلکه باید بر این تمرکز داشته باشید که با صرف کمترین انرژی مستقیم ترین مسیر را انتخاب نموده  و آن را طی نمایید.اگر دوست دارید شما هم روزی دست به زدن چنین حرکاتی بزنید و موجب حیرت سایرین شوید پس همین الان اقدام به خرید اموزش پارکور فوق نموده و با کمی تلاش و پشتکار به هدف خود دست یابید.

 

 

 

 

 

شما بعد از خرید اموزش پارکور  هم می توانید نوع تمرین کردن و نرمش های این ورزش را فرا بگیرید و هم تکنیک ها و نحوه اجرای این هنر را.فقط کافیست تا با کلیک بروی دکمه خرید پستی محصول خود را سفارش دهید  و پس از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی آموزش اسکی

خرید اینترنتی آموزش اسکی

 

 

خرید اینترنتی آموزش اسکی – اگر شما هم علاقه مند هستید تا با ورزش اسکی بیشتر آشنا شوید و حتی پا را فراتر نهاده و نکات فنی و آموزش های لازم این ورزش را نیز یاد بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم تا با خرید آموزش اسکی که در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم به همه ان چیز هایی که می خواهید برسید.آموزش اسکی نیاز به یک مربی کار بلد دارد تا بتواند شما را با نکات ریز و درشت این ورزش و تکنیک های آن آشنا کند.ما نیز یکی از بهترین اموزش های اسکی را تهیه و در سایت قرار داده ایم تا شما با تماشای ان بتوانید در سریعترین زمان و به صورت کاملا صحیح و علمی با نکات این ورزش آشنا شوید.

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش اسکی

در آموزش اسکی باید دقت داشته باشید که آماده سازی عضلات پای ورزشکار بسیار امری مهم و ضروری می باشد.به شما به عنوان یک هنر اموز یاد داده خواهد شد که در هنگام اسکی کردن از کدام پای خود و در چه زاویه ای کمک بگیرید.نکاتی که در مورد نحوه حرکت و استارت خواهید اموخت و یا نکاتی که در هنگام پیچیدن و در سرعت های زیاد باید رعایت کنید  را شاید بسیاری از اساتید هم نتوانند به شیوایی این مجموعه برای شما بازگو کنند.

شما چنانچه علاقه مند به تهیه این مجموعه هستید می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و خیلی سریع و در عرض چند روز آنرا دریافت نمایید و سپس وجه را به مامور پست بپردازید.

یادگیری این ورزش مفرح فقط کمی احتیاج به تلاش و پشتکار دارد و قطعا با تهیه این اموزش که یکی از منحصر به فرد ترین و کامل ترین ها بازار بوده می توانید خیلی سریع در این رشته به مهارت بالا دست یابید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 59